Dear subscribers! Please pass metrics from the 1st to 5th of each month and in the case of gas smell, emergency call 104 If gas smell detects, call 104
Ми працюємо для Вас в умовах карантину

Ми працюємо для Вас в умовах карантину

24.04.2020 17:50

Якісна робота служб газового господарства «Тернопільгаз» не припиняється в умовах карантину. Працівники підприємства проводять всі необхідні заходи для забезпечення безперебійного газопостачання та обліку газу в цей складний період.
Для уникнення позаштатної роботи систем та вузлів обліку газу і швидкої реакції, в разі виникнення такої, проводиться постійний моніторинг та аналіз газоспоживання споживачами області.
Не залишається без уваги  якість газу, яка поступає в мережі ПрАТ "Тернопільгаз" з магістральних газопроводів ТОВ "Оператор ГТС України".
Служба по метрології «Тернопільгазу» погоджує та затверджує  Проекти, які потребують детального розгляду та аналізу в частині, що стосується метрології на відповідність усім вимогам та нормам. Робота в даному напрямку не припинялась.
Весною багато великих промислових споживачів, навчальні заклади, інші організації  Тернопільської області завершують сезон опалення та звертаються з заявами на припинення газопостачання. Участь представників служби по метрології, виїзд на такі об'єкти є обов’язковим та відбувається без затримок.
Триває комплексне приладове обстеження  газопроводів, обстеження підземних газових мереж. Технічне обслуговування та обхід трас підземних газопроводів, станцій катодного захисту (далі СКЗ), газорегуляторних пунктів (далі ГРП). Виявлені витоки газу, що, на жаль, також мають місце у цей  період ліквідовуються. 
Усвідомлюючи небезпеку, що склалась під час епідемії коронавірусу та той факт, що це лихо не оминуло і Тернопільщину, напрямки діяльності, де неминучий контакт працівника підприємства зі споживачем, у «Тернопільгазі» тимчасово призупинені. Контрольне зняття показників лічильників та їх демонтаж на чергову повірку не здійснюються, але інформування споживачів про наявну заборгованість та прийом поточних показників лічильників триває у звичному режимі. Вся робота зі споживачами переведена у телефонний зв’язок. Працівники Контакт-центру з радістю допомагають вирішувати як поточні, так і спірні питання з розподілу природного газу кожному споживачу.
Робота Центральної аварійно-диспетчерської служби триває 24 години на добу та 7 днів на тиждень, адже безаварійне та безперебійне газопостачання на Тернопільщині— є головною метою підприємства “Тернопільгаз”.