-
-
-
Послуги
Підключити газ
Підключити газ Як стати нашим споживачем Приєднання до газових мереж Реконструкція існуючої системи газопостачання Вартість послуг Відновлення газопостачання після відключенняРозподіл газуРозподіл газу Договір розподілу Тариф на розподіл Порядок комерційного обліку по об’єктах побутових споживачів Контрольні показники лічильників газу Як передати показники лічильників газу Як передати показники лічильників через Viber Коефіцієнти приведення обсягів газу до стандартних умов Що таке енергетичні одиниці Фактичний розподіл природного газу Припинення чи обмеження газопостачанняГазове обладнання та мережіГазове обладнання та мережі Встановлення чи заміна газовикористовуючого обладнання Встановлення чи заміна газового обладнання Ремонт газовикористовуючого обладнання Заміна лічильників газу Повірка лічильників газуВаша безпека
-
Послуги
Підключити газ
-
- Інформація для споживачів Особистий кабінет Оплата за послугу з розподілу природного газу Як передати показники лічильників через Viber План розвитку газорозподільної системи Якість газу Потужності ГРП Маршрути транспортування газу Вимоги до дистанційної передачі даних ВОГ Договір на технічне обслуговування для ОСББ Графіки технічного обслуговування ГРС Правила споживчого ринку Тариф на розподіл газу Точність прогнозування споживання Ціна закупівлі природного газу на ВТВ Звернення громадян Запитання та відповіді Стандарти обслуговування Нормативна база
Оплата за споживання природнього газу
Шановні абоненти! Будь ласка, передавайте показники лічильників з 1 по 5 число кожного місяця та у разі виявлення запаху газу дзвоніть 104
У разі виявлення запаху газу дзвоніть 104
Зворотній зв'язок
Шановні абоненти! Просимо звернути увагу, що у зверненні необхідно обов’язково зазначити ваші достовірні реквізити, чітко і зрозуміло викласти суть порушеного питання. Вірно вибраний тип звернення прискорить його опрацювання.
Звернення не приймається до розгляду, якщо:
- порушене у зверненні питання не належить до компетенції ПрАТ Тернопільгаз;
- невірно вказані реквізити заявника;
- у тексті звернення не викладено суті порушеного питання;
- містить нецензурну лексику або образи.
Звернення не приймається до розгляду, якщо:
- порушене у зверненні питання не належить до компетенції ПрАТ Тернопільгаз;
- невірно вказані реквізити заявника;
- у тексті звернення не викладено суті порушеного питання;
- містить нецензурну лексику або образи.
Ваше повідомлення відправлено. Інформацію буде опрацьовано найближчим часом.