Шановні абоненти! Будь ласка, передавайте показники лічильників з 1 по 5 число кожного місяця та у разі виявлення запаху газу дзвоніть 104 У разі виявлення запаху газу дзвоніть 104

Як передати показники лічильників газу

Споживачі повинні щомісяця платити за послуги з розподілу природного газу та за послуги з газопостачання (вартість газу). Для цього кожен місяць розраховується обсяг спожитого природного газу та визначається розмір плати за нього. 
Для точного розрахунку обсягу спожитого природного газу необхідно: 
• зафіксувати показники лічильника газу станом на 1-ше число місяця; 
• передати їх газорозподільній компанії ПрАТ "Тернопільгаз" впродовж 5 днів (до 5-го числа включно). 

Передати показники лічильника газу можна наступним чином: 

• зателефонувати за багатоканальними номерами телефонів Контакт-центру ПрАТ «Тернопільгаз»: 

(035) 2 519 904 - УКРТЕЛЕКОМ 

(097) 0 519 904 - КИЇВСТАР 

(095) 0 519 904 - VODAFONE 

Дочекатися відповіді оператора або за допомогою голосових підказок ввійти у меню для автоматичного внесення показника лічильника без участі оператора та ввести номер особового рахунку і показник лічильника.  
Якщо номер мобільного телефону, з якого телефонуєте привязаний до Вашого особового рахунку, то система автоматично індентифікує Вас - в такому випадку вводити особовий рахунок не потрібно; 
• за допомогою безкоштовного веб-сервісу «Особистий кабінет»;  
• за допомогою мобільного додатку для операційної системи Android «Gasolina Online», який можна завантажити на Google Play
• особисто у газовому господарстві. 

Якщо Ви не встигли передати показники до 5 числа, ПрАТ «Тернопільгаз» визначить обсяг спожитого газу розрахунковим методом. Якщо за підсумками наступного місяця споживач своєчасно подасть показники лічильника газу, формування об’єму розподілу та споживання природного газу за період зазначеного місяця буде здійснюватись з урахуванням наданих показників. 

При виникненні конфліктних ситуацій щодо показників лічильників, Ви можете зателефонувати за номером "Гарячої лінії" для подання скарги чи звернення: 

Телефон “Гарячої лінії” 

0 800 500 904 

Усі дзвінки безкоштовні зі стаціонарних телефонів та номерів українських мобільних операторів в межах України